Modułem uzupełniającym systemu księgowego i sprzedaży mKsiegowa.pl jest zarządzanie relacji z klientami - CRM.
Cechy modułu CRM:
Oferty, zamówienia i faktury pro-forma
Dużym ułatwieniem przy zarządzaniu sprzedażą jest możliwość tworzenia ofert i zamówień od klientów. Program idealnie nadaje się do przygotowywania ofert sprzedaży, a następnie zamianę ich na zamówienia, a później faktury, bez konieczności przepisywania dokumentu.
Załączanie dokumentów
Często zachodzi potrzeba załączania dokumentów w dowolnym formacie (np. skany umów). mKsiegowa.pl pozwala przechowywać całą dokumentację w wersji elektronicznej w postaci plików podłączonych do dokumentów utworzonych w programie lub bezpośrednio do kartoteki klienta.
Wysyłanie dokumentów emailem
Wszystkie przygotowane dokumenty można wysłać z programu za pomocą email. Można również wysyłać emaile do klientów lub do grup klientów bezpośrednio z programu. Cała historia korespondencji jest w jednym miejscu.
Faktury okresowe
Jeżeli przy realizacji Twoja działalności niezbędne jest wystawianie setek lub tysięcy podobnych faktur co miesiąc, program mKsiegowa.pl to potrafi zrealizować. Jest idealnym rozwiązaniem do wystawiania faktur za abonament, czesne i tym podobne.
Zarządzanie kontaktami z klientami
Firma zewnętrzna, zanim zostanie klientem, wymaga niejednokrotnie szeregu zabiegów. Program ułatwi Ci współpracę z potencjalnymi klientami dzięki możliwości zapisywania oddziałów firmy, osób kontaktowych, notatek oraz listy zadań do zrobienia w związku z każdym kllientem.
Indywidualne cenniki oraz systemu upustów
W programie możesz przygotować cenniki dla określonych grup klientów. Upusty mogą określone być dla poszczególnych klientów oraz dla grup towarowych.
Jak rozpocząć współpracę? Zapraszamy do rejestracji w ramach okresu promocyjnego. To nic nie kosztuje i nie rodzi żadnych zobowiązań.