Panel użytkownika

Panel użytkownika - wygląd ogólny

Do panelu użytkownika możemy wejść klikając w ikonkę Panel dostępną w prawym górnym rogu ekranu, zaraz po zalogowaniu do systemu. Dostępne zakładki pozwalają na wpisanie podstawowych danych użytkownika, zmianę hasła, podgląd zgłoszeń serwisowych oraz dokumentów rozliczeniowych, itp.

Panel użytkownika - wpisywanie danych

 

Dane użytkownika

W zakładce dane użytkownika możemy zmienić lub zaktualizować swoje dane, takie jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres email. Możemy również wybrać: zakładkę startową, język, POS użytkownika, Profil drukowania. Możemy również zaznaczyć czy chcemy używać wyskakujące okienka (pop-up) do wyświetlania raportów.

Zakładka startowa - możemy wybrać na której zakładce program będzie się uruchamiał zaraz po zalogowaniu.

Język - mamy do wyboru polski lub angielski

Wyskakujące okienka (pop-up) - szczególnie istotna opcja podczas generowania raportów pdf. Artykuł szczegółowo opisuje wyświetlanie raportów w przeglądarce interentowej.

 

Zmiana hasła

Możesz zmienić swoje hasło. W tym celu należy podać wcześniejsze hasło. Aby zwiększyć bezpieczeństwo, używaj wielkich liter, znaków specjalnych oraz minimum 8 znaków. Pamiętaj również aby nie podawać hasła osobom trzecim. Po wprowadzeniu nowego hasła kliknij przycisk "zmiana hasła". Zapraszamy do zapoznania się z polityką bezpieczeństwa.

Panel użytkownika - zmiana hasła

Użytkownicy programu

W tym miejscu można dodać nowego użytkownika który będzie korzystał z programu.

Nazwa użytkownika - login za który będzie używany do zalogowania się do systemu

Hasło - używaj wielkie i małe litery, znaki specjalne; zachowaj zasadę minimum 8 znaków

Adres email - nie może występować ten sam adres email dla kilku użytkowników

Poziom dostępu - można wybrać do których funkcji użytkownik będzie miał dostęp. Przykładowa konfiguracja programu może obejmować następujące grupy uprawnień, które w każdej chwili można zmodyfikować:

  • Faktury - dostęp do funkcji związanych z fakturami sprzedaży oraz zakupu
  • Księgowy - dostęp do wszystkich modułów programu. Ograniczenia związane z ustawieniami programu
  • Oferty - dostęp do tworzenia ofert i zamówień
  • Zakupy - dostęp do modułu zakupów
  • Szef firmy - dostęp do wszystkich raportów i danych. Ograniczenia w wprowadzaniu i modyfikowaniu dokumentów i ustawień.
  • Audytor - dostęp tylko do odczytu, bez możliwości tworzenia i modyfikowania dokumentów

Gdyby zaistniała potrzeba ustawienia innego profilu dostępu, lub modyfikacji już istniejącego, to prosimy o kontakt z administratorem systemu.

Zakładka startowa - wybór na której zakładce będzie uruchamiany program zaraz po zalogowaniu

Język - do wyboru polski lub angielski

Wyskakujące okienka (pop-up) - szczególnie istotna opcja podczas generowania raportów. Kwestię wyświetlania raportów w przeglądarce interentowej opisujemy szczegółowo w artykule.

Po wprowadzeniu wszystkich danych, kliknij: "Dodaj nowy".

Panel użytkownika - profil dostępu

Dokumenty

W tej zakładce panelu użytkownika mamy dostępne zakładki z dokumentami za abonament:

  • Proforma - powinny tutaj znajdować się wszystkie faktury proforma za abonament;
  • Faktury - widoczne są tu wszystkie faktury VAT za abonament wraz z płatnościami; faktury powinny być widoczne kilka dni po zapłacie za abonament;

Jeżeli brakuje jakiegoś dokumentu - prosimy o Kontakt.

W każdym momencie można pobrać i podejrzeć dokumenty, klikając w ikonkę "lupki"

Panel użytkownika - faktury

Kontakt

W tej zakładce zobaczysz całą historię wysyłanych zgłoszeń dotyczących programu wraz z statusem odpowiedzi.

Panel użytkownika - zgłoszenia

Dane do faktury

W tym miejscu możesz uzupełnić dane niezbędne do faktury proforma oraz faktury VAT, którą otrzymasz w ramach opłaty za abonament.

Panel użytkownika - dane do faktury