Ustawienia skrzynki email do odbioru dokumentów zakupu

W programie programu księgowości internetowej mKsiegowa.pl można skonfigurować dostęp do skrzynki email w celu odbierania emaili przesyłanych z dokumentami zakupu.

Sposób działania

  1. Na potrzeby tej funkcjonalności zalecamy założyć osobne konto pocztowe, np. na darmowym serwerze. Sprawdź w wybranym serwisie pocztowym parametry odbierania poczty za pomocą protokołu imap:
    • nazwa serwera (np. imap.poczta.com)
    • numer portu (najczęściej 143)
    • nazwa użytkownika (najczęściej jest to adres email)
    • hasło (ustawione dla podanego adresu email)
  2. W module Ustawienia wejdź do Ustawienia skrzynki mbox użytkownika. Program wyświetla wiersz dla każdego użytkownika programu.
  3. Kliknij ikonę efaktura dla wybranego użytkownika.
  4. Wprowadź parametry skrzynki i kliknij Aktualizuj.
efakturaUwagi:
  • w polu Opcje wpisz parametr novalidate-cert
  • program mKsiegowa.pl nie pozwala skonfigurować skrzynki pocztowej działającej z połączeniem SSL

Skorzystaj następnie z Faktury VAT przesłane na mbox w module Zakupy.