Notatki oraz ToDo

Wprowadzenie

Jedną z podstawowych funkcjonalności CRM jest możliwość zapisywania informacji i zdarzeń dotyczących klientów. Możliwość zapisywania notatek na temat klientów dostępna jest w module Sprzedaż programu mKsiegowa.pl.


Gdzie znaleźć funkcje CRM w programie?

Funkcje CRM są związane z kartoteką klientów.

Do dyspozycji są:

  • oddziały klientów
  • kontakty
  • notatki

Notatki

Najprościej jest dodawać i edytować notatki oraz zadania do zrobienia (ToDo) w zakładce Notatki w kartotece klientów.

CRM online - notatki klientów

Jeżeli w polu wyboru klienta ustawimy opcję Nowy klient, wtedy program pokazuje notatki dla wszystkich klientów.


Automatycznie dodawane notatki

Program tworzy notatki dla określonego klienta w następujących sytuacjach:

  • wprowadzenie dokumentu sprzedaży (zamówienie, faktura)
  • wysłanie email do klienta
  • zmiany w kartotece klientów

Poza tym można wprowadzać notatki typu komentarz, czy zadania do wykonania ToDo.


Dodawanie notatek

Aby dodać notatkę trzeba kliknąć Dodaj nową notatkę. Program rozwija formularz dodawania notatki.

CRM online - notatki klientów

Jeżeli funkcjonalność załączania dokumentów jest włączona, program umożliwia również dodawanie dokumentów do notatki:

CRM online - notatki klientów

Dodawanie zadań (ToDo)

Aby dodać notatkę trzeba kliknąć Dodaj nowe ToDo. Program rozwija formularz dodawania zadania.

CRM online - notatki klientów

Filtrowanie notatek

Pole Filtry pozwala rozwinąć formularz filtrowania notatek i zadań (ToDo).

CRM online - notatki klientów

Program udostępnia filtry wg:

  • użytkowników, którzy wpisali notatkę lub wprowadzili dokument klienta
  • typ notatki
  • wybór kontaktu wpisanego w sekcji Kontakty
  • zakres dat, w których wpisana została notatka
CRM online - notatki klientów

Podgląd i kasowanie notatek

Na ekranie podglądu notatek, notatki typu Komentarz można kasować.

CRM online - notatki klientów