Treść emaila przy wysyłaniu faktur

W programie księgowym mKsiegowa.pl możesz skonfigurować domyślną treść emaila wysyłanego do klientów. Do emaila dołączona zostanie faktur sprzedaży w formacie pdf.

Domyślną treść emaila używanego do wysyłania faktur można ustawić w module Sprzedaż w sekcji Pielęgnacja.

Sposób wysyłania faktury emailem.

 

Treść emaila

W zakładce Treść emaila przy wysyłaniu faktury można wpisać:

  • domyślny tytuł maila
  • domyślny tekst

Ponadto program dodaje do treści emaila podpis złożony z:

Aby sformatować graficznie treść emaila należy posłużyć się znacznikami html.
 
Przykładowo:
<p>Dzień dobry,</p>
<p>w załączeniu faktura za usługę.</p>
<p>Z góry dziękujemy za terminową płatność.</p>
<p>Pozdrawiam,</p>
<p>&nbsp;</p>