W programie księgowym mKsiegowa.pl możesz skonfigurować domyślną treść emaila wysyłanego do klientów. Do emaila dołączona zostanie faktur sprzedaży w formacie pdf.
Domyślną treść emaila używanego do wysyłania faktur można ustawić w module Sprzedaż w sekcji Pielęgnacja.
Sposób wysyłania faktury emailem.
Treść emaila
W zakładce Treść emaila przy wysyłaniu faktury można wpisać:
- domyślny tytuł maila
- domyślny tekst
Ponadto program dodaje do treści emaila podpis złożony z:
- imienia i nazwiska, które można ustawić w Użytkownicy Systemu
- danych firmy, które można ustawić w Ustawienia ogólne
Aby sformatować graficznie treść emaila należy posłużyć się znacznikami html.
Przykładowo:
<p>Dzień dobry,</p>
<p>w załączeniu faktura za usługę.</p>
<p>Z góry dziękujemy za terminową płatność.</p>
<p>Pozdrawiam,</p>
<p> </p>
<p>w załączeniu faktura za usługę.</p>
<p>Z góry dziękujemy za terminową płatność.</p>
<p>Pozdrawiam,</p>
<p> </p>