Raporty Sprzedaży - Export danych klientów

Opcja Export danych klientów dostępna jest w menu Raporty -> Klasa Wydruku Klient.


Przeznaczenie

Funkcja służy do przygotowania danych klientów/odbiorców w programie mKsiegowa.pl wraz z listą kontaktów oraz notatek w formacie Excel.

Sprawozdawczość online

Parametry wydruku

Przed wydrukiem możemy ustawić:

  • Kontakty - program dodaje do każdego klienta listę przypisanych kontaktów
  • Notatki klientów - dla każdego klienta można zapisać do pliku Excel wszystkie notatki zapisane dla danego klienta
  • Saldo - można również dodać saldo rozrachunków klienta

Zestawienie zapisane w pliku Excel posiada m.in. następujące informacje:

  • nazwa firmy
  • NIP
  • adresy
  • waluta
  • konta księgi głównej przypisane do kontrahenta
  • cennik sprzedaży przydzielony do kontrahenta
  • warunki płatności
  • status: aktywny/nieaktywny
  • grupa podatkowa
  • numer rachunku bankowego

Po ustawieniu wszystkich parametrów kliknij klawisz Salda klientów u góry ekranu.